dilluns, 10 d’agost del 2015

Els coneixeu...

els germans Kratt!? [entrada no publicada del 8 de juny!]
Són uns dibuixos molt xulos del Súper3... francament recomanables, i a l'Ïu li encanten.

Com que va ser el seu sant (sí, sí: sant Ïu... Ja us deia que el nom no me l'havia inventat), però no som gaire de fer regals pels sants i feia temps que em rondava pel cap fer-li una disfressa de poder animal... vaig decidir posar-m'hi. Com que a internet hi ha mil tutorials va ser molt fàcil decidir com ho faria.
El dia abans del seu sant, a més, va caure al pati de l'escola i es va partir el llavi... un desastre pobret, li van haver de posar un punt i tot. I jo a primera fila aguantant-lo quan el cosien i fent veure que no passava res. Va estar tovet un parell de dies, però va ser gratificant veure que la disfressa el feia somriure... almenys fins on va poder...
Hi ha dos germans Kratt: el Chris i el Martin. Els dos van vestits de diferent color, de manera que vaig fer una armilla blava (Martin) i ara en faré una de verda (Chris).
I la màgia dels vestits és que utilitzant els discs de poder animal (ojo al dato!) el vestit es transforma i et dona poders de l'animal que has triat. Què vol dir això...? Doncs que aquesta disfressa seeempre estarà a mitges perquè es poden fer tants complements com animals et demanin!!!

Aquí us deixo l'armilla de l'Ïu Kratt ;)

Com veieu també vam imprimir discs de poder animal. El fet és que és una sèrie molt coneguda en altres països i hi ha nens que tenen un deliri pels Kratt i clar... hi ha mames molt entregades que s'ho curren molt però que a més ho comparteixen amb la resta... Brutal! Més avall hi ha alguns enllaços on podeu trobar discs de poder animal. Jo els vaig imprimir en cartulina i els vaig fer plastificar i au... L'Ïu flipava!!!

Els discs van dins d'una butxaca de plàstic que vaig cosir a l'armilla, que està feta en dos peces (davant i darrera) unides per velcro. Feltre, velcro i paper... més ràpid i fàcil impossible!

El primer animal que he fet és un ratpenat: ales i orelles...


Veureu que no he inventat res de nou, he calcat bastant el que he anat trobant per internet. Aquí us deixo uns quants enllaços per si us poden servir ;)
www.pbs.org/parents/crafts-for-kids/wild-kratts-bat-costume/
www.pbs.org/parents/crafts-for-kids/creature-power-costume/
blog.celebratethebigandsmall.com/2013/06/11/easy-diy-wild-kratts-creature-power-suits/
www.jenx67.com/2013/08/wild-kratts-birthday.html

Els coneixieu?
Us hi animeu?

2 comentaris: