dimecres, 18 de desembre del 2013

Setmana 40 i nous projectes

Avui entro a la setmana 40, i en comptes de fumar mentre espero com feia aquella senyora que cantava, busco nous projectes... el problema és que en trobo de molt interessants i que estan esdevenint una urgència a l'hora de dur-los a terme, hehe... com si no em conegués!

Els nursing pads/discs de lactància de la Megan Nielsen, aquí:
http://diymaternity.com/accessories/how-to-make-nursing-pads-with-free-pattern/

 Nursing pads

Segells de cautxú o algun material una mica sòlid, que no siguin les gomes que he hagut d'improvisar per a les postals de nadals, que van força bé però que també són més delicades... He fet uns quants segells de goma utilitzant una gúbia, ja faré una entrada ensenyant-vos-els juntament amb les postals. Són senzillets però crec que amb el pas del temps s'aniran erosionant i és una cosa que en pic comences a fer anar no pots pots deixar d'utilitzar... ni jo ni l'Ïu de fet ;).

 Segells de cautxú

I la manteta d'activitats que us vaig dir, el que passa és que encara no tinc la tela antilliscant de la part de sota...

Aprofito per fer-vos un parell de preguntes...
- Sabeu on la puc trobar aquesta tela antilliscant?
- N'heu fet de segells de cautxú? O coneixeu algun altre material més adequat per fer segells? Algun suggeriment? 

Anem parlant ;)

4 comentaris:

  1. Buf. M'he de fer una llista de totes les coses que tinc al cap pendents per fer.JAJA Una d'elles és fer segells marca de la casa, després van genials per qualsevol detallet!

    T'avanço com els faig jo, a més ara és una bona època per recollir material. Agafo els taps de suro de les ampolles de vi i cava, llavors amb goma Eva retallo formes senzilles (del pal figures geomètriques, lletres, cors) i les enganxo al tap. És una manera senzilla de fer tampons i no enguarrar-te els dits a l'hora d'usar-los. L'altre material que es fa servir força és el linoli, a més que és força resistent.. jo ho vaig fer servir a l'escola per carvar amb gúbia alguns dibuixos més grans i amb més detalls per estampar-los amb premsa sobre paper... però bé, segur que per aquí trobes alguna experta en segells que et pot ajudar més que jo! Una abraçada!!!! :)

    ResponElimina
  2. Ostres Tati gràcies!!! Ahir em mirava planxes de goma eva a l'abacus però les vaig trobar massa primes... I lo del linoli no se m'havia acudit!!! On el compraves? En alguna botiga o per internet? Què bé, gràcies, de veritat ;)

    ResponElimina
  3. Hola Muns,
    Jo m'he passat l'estiu gravant segells i vaig començar practicant amb gomes dels xinos i després vaig passar a fer servir unes planxes de goma de la MILAN que venen a les botigues de manualitats i dibuix i també unes planxes de goma de la FACTIS (que és la marca bona de la MILAN) i que són de color blau i que van SUPER BÉ!!
    Mira aquests post que vaig penjar:
    http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/2013/10/colleccio-de-segells-stamps-collection.html
    http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/2013/07/gravat-de-segells-stamp-carving.html

    ResponElimina
  4. Oh Txell, moltes gràcies també!!! No havia sentit mai a parlar d'aquestes planxes de goma!!! Avui també m'ho comentava una amiga! Em miro els teus posts, gràcies :*

    ResponElimina