dissabte, 9 de novembre del 2013

Emocionada i agraïda...

a la Txell d'"A good teacher never stops learning" per concedir-me el premi 'One lovely blog award'!!! No deixeu de visitar-la!


Em fa una il·lusió especial, i és que l'he portat tan poc al dia el bloc aquest últim any i us he anat llegint tan de tant en tant envejant el vostre temps lliure i les cosetes a les que el dedicàveu, que això era l'últim que m'esperava.

He hagut de llegir-me una mica com va això del premi, aquí va tot...

Set coses que m'agraden:
- Potser és una mica mediocre començar pel menjar, deu ser cosa de l'embaràs, hehe... però el primer que m'ha vingut al cap ha estat la pasta i la pizza... hehe, la pasta molt, però la pasta al dente, no rebullida, amb un sofregit d'aquells que et tenen una hora a la cuina i un bon gratinat de formatge acabat de ratllar. Ara que hi penso, tinc ascendència italiana, entre d'altres, i potser hi té alguna cosa a veure ;)
- Puc dir la xocolata ara...!?
- L'aire lliure... passejar per la platja, tant a l'hivern com a l'estiu, pel camp, pel casc antic... per qualsevol lloc que no estigui massa atapeït, en general. No suporto les aglomeracions.
- Fer manualitats i coses amb les mans... abans feina coses amb les meves germanes, ara no les tinc tant a l'abast... però m'agrada compartir aquests moments amb l'Ïu, i de vegades amb el Gerard, que tot sovint em sorprèn!
- Les sobretaules familiars de dates assenyalades, i els dinars i sopars 'porài', sols o amb amics!
- La música, gairebé de qualsevol tipus, sobretot Queen, Amy Winehouse, Regina Spektor, Smashing Pumplins, Antònia Font, Joan Miquel Oliver,... és que no acabaríem! I fer música, si en sabé, crec que em faria perdre el cap, uns anys abans de tenir l'Ïu em vaig apuntar a solfeig i a piano, però ho vaig haver de deixar pels horaris...
- Les llengües, a les que he dedicat moltes hores d'estudi i que ara em fa la impressió que vaig perdent irremeiablement... potser hi hauré de començar a dedicar una estoneta abans que sigui massa tard!

I els blocs pels quals m'he decidit a passar aquest premi són:
- Més que tela, m'encanta tooooot el que fa!
- La creativitat de l'Anna, una font d'inspiració amb gust pel detall!
- Petits trastos, m'encanta... visiteu el seu bloc si no el coneixeu, desprèn màgia!
- La petita Marieta, única! Sempre em deixa amb la boca oberta!
- Això és un blog, desprèn un encant especial, m'agrada com escriu i potser això l'ajuda a reprendre aquest i altres projectes ;) Un petó Whitey
- Entre fils, les seves creacions em captiven... ja sabeu l'admiració que tinc per la gent que fa patchwork!
- Marionesdetumi, una de les ganxetes que em va ensenyar a fer l'helicòpter i una font d'inspiració... visiteu el seu bloc!
- Capsa de fils, en una altra línia, no deixeu de visitar el bloc de la Montse...
- ... altra vegada, ganxet que m'enganxa!
- Lua, de gran vull ser com ella, hehe... m'encanta tot el que fa!
- Tot un món, de l'Anna m'agrada tot el que fa, però els bolsos i les corones d'aniversari m'encanten...
- Ninoutet, té coses espectaculars, i tan ben fetes... m'encanta!

Hi ha més blocs que segueixo, però des que m'estic posant al dia fa un parell de mesos he vist que alguns han desaparegut i que n'han sorgit de nous. Aniré actualitzant la llista de blocs que segueixo de manera que apareguin aquells que més visito i m'inspiren!

I, de nou, moltes gràcies Txell per aquest premi inesperat! Una abraçada!!!

4 comentaris:

  1. Moltíssimes felicitats pel premi!!! I moltíssimes més per pensar en mi, de tot cor! Veig que tenim coses en comú i jo diré primer la xocolata, ja ja ja Un petonet

    ResponElimina
  2. Yuhu! Gràcies!!! :) Però ja deu fer un any que no toco el blog. Felicitats pel premi...quan he vist el comentari que m'havies deixat, per un moment he pensat que havies pujat la foto dels "tigres"...

    ResponElimina
  3. Muns, et mereixes el premi per fer aquestes coses tan boniques malgrat estar taaaant enfeinada!! ;-o) Enhorabona i merci pels teus comentaris!!

    ResponElimina
  4. Muns, moltíssimes gràcies!!!!!!aaquesta setmana hem anat de bòlid i no t'haviem escrit,,,,
    Ens fa moltissima il·lusio aquest premi!!!! és el nostre primer premi!!!!;)))Moltes gràcies per llegir-nos i seguir-nos!

    I Felicitats a tu també per haver-lo rebut!!!!
    una abraçada!

    anna i maria

    ResponElimina