dimarts, 26 de novembre del 2013

Calendari d'advent

Fa unes setmanes vaig començar a rebuscar per internet perquè aquest any em venia de gust fer un calendari d'advent una mica més original que els que venen al supermercat. Buscant per internet vaig veure moltes idees, però al final em vaig decidir a utilitzar rotlles de paper higiènic i reciclar una mica... com que per casa hi tenia mil papers i cintes i xuminades per decorar-los, vaig creure que seria el que em suposaria menys temps i diners.

De fet, en l'únic que he gastat ha estat en les sorpresetes que hi ha dins de cadascun dels rotlles... alguna xocolata, algun caramel, alguna petita joguina,... tinc ganes de veure la cara que posa l'Ïu quan ho agafi, però haurem de tenir paciència perquè encara falten uns dies ;)

Us deixo un parell de fotos del material...



 I com ha quedat el calendari d'advent:





L'any que ve no sé si el podré fer amb rotlles tan petits, perquè ja seran dos!!!

Sembla que es torna a portar bastant això del calendari d'advent? Valtros en feu?

Apa, que acabeu de passar una bona setmana!

2 comentaris:

  1. Qué bonic Muns!! Segur que l'Ïu quedarà encantat ;-o)

    ResponElimina
  2. Hola Txell... doncs la veritat és que no sé si l'he penjat una mica aviat... explíca-li a un nen de 3 anys que ens hem d'esperar fins diumenge, hehehe...

    ResponElimina