dimecres, 16 d’octubre del 2013

Funda per les ulleres i tabaquera

No és que estigui cosint molt aquests dies... bé, una mica sí, un parell d'encàrrecs, cosetes pel petitguerau i un ninot de feltre que li vaig fer a l'Ïu aquest estiu i que encara he d'enllestir. Però aniré penjant les poques cosetes que he fet durant el curs. Aquest hivern passat he estat estudiant de nou... i vaig haver d'anar a fer-me unes ulleres per la vista cansada. Ja ni em recordava de què és això d'estudiar!

Vaig improvisar una funda per les ulleres, perquè la que em van donar era enooorme...


A la primavera l'Eva em va encarregar una tabaquera per regalar a una amiga. No n'havia fet mai cap, de manera que em vaig inspirar en diverses tabaqueres handmade i tutorials que corren per internet. Aquí la teniu oberta i amb tot el que s'hi sol portar:



Jo no fumo, però fer aquesta tabaquera em va obrir els ulls, m'he adonat que no ha de ser tan difícil fer una cartera... una altra de les coses que tinc pendents.


Com la vaig embolicar...


I les tabaqueres que vaig fer, sempre que faig una cosa per primera vegada, faig un simulacre, hehe... i com que aquesta roba de cercles és de les meves preferides, la vaig fer igual. Ara la faig anar moltíssim, per desar-hi les joguines i els colors de l'Ïu que porto al bolso. És ideal, hi caben tot un munt de joguines... petites, això sí i no ocupa gaire espai.


Aviat us ensenyaré un conjunt de cosetes xules que m'han encarregat per un petit... ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada