dissabte, 20 de juliol del 2013

Caseta de fullola

Aquesta setmana passada se'm va ficar una cosa al cap i ja se sap... el fet és que a l'Ïu li encanta fer casetes amb el duplo i després hi juga amb els clics, però clar, li queda tot una mica curt. Veient que l'afició per les casetes no li desapareixia se'm va acudir fer-n'hi una de cartró o de fullola i em vaig posar a treballar...

La veritat és que no és una gran cosa, l'he fet molt depressa i corrents i no és exactament com la volia fer... però és que hagués trigat més temps i ja ha passat mig estiu!!! De manera que si veig que hi segueix jugant i que l'aprofita potser en faré una una mica més sòlida i completa... tinc tantes idees al cap, però volen temps i, encara que no tant, també diners.

Aquesta és la caseta que vaig improvisar amb fullola, grapes i cola bàsicament. La decoració l'he fet amb una pintura de paret boneta que tenia per casa, papers de colors, cartolines i cola blanca. La distribució és la següent: a dalt a l'esquerra dormitori pares, a la dreta dormitori nadó, segon pis: bany i dormitori nens, planta baixa: menjador i cuina...


Avui hem anat a comprar un parell d'habitacions moblades dels clics, les que veieu a les fotos... hagués sigut maco poder comprar les sis habitacions que necessitem, però els que teniu crios ja deveu saber el què val cada capseta d'aquestes. Hem agafat l'imprescindible: la cuina i l'habitació dels nens, és el que dóna més joc. Però ens en faltaran unes quantes: dormitori pares, dormitori nadó, bany i menjador.



Aquí no es veu però hi ha una altra fullola que fa de jardí, amb gespa i tot, hehe... una mena de rotlle de vellut verd que vaig trobar a l'abacus! Espectacular! Quan la tinguem una miqueta més moblada ja en farem una altra foto!

La caseta que tinc al cap té molts altres extres i està ben pintada i acabada... si es presenta l'ocasió, ja m'hi posaré!

Bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada