divendres, 1 de febrer del 2013

Mantetes d'etiquetes

De mantetes d'etiquetes en vaig fer un parell per nadal i reis per dues princeses: la Maria i la Júlia.

Són gairebé iguals, no és que no tingués més roba, és que m'agradava tant la combinació que vaig decidir fer-la amb la mateixa tela per totes dues...

La idea és molt bàsica i és bastant senzill de fer, però és important assegurar bé totes les etiquetes!



 

 

És una idea molt senzilla però que agrada molt als pares i els crios s'hi entretenen força estona... calla, ves que no sigui per això que agrada tant als pares ;)

Un petó

3 comentaris:

  1. Montse! M'agraden mooolt! I crec que serà dels primers projectes que faci quan aprengui a cosir! Són la joguina preferida dels bebés, sens dubte!

    ResponElimina
  2. Maquíss, Montse! Mai n'he fet però ho tinc a la llsta de pendents per quan sorgeixi l'oportunitat.
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Gràcies noies! Doncs queden súper bé i no són gens difícils de fer... animeu-vos a fer-ne, jo en faria i en faria i en faria... però no tinc tants bebès al meu voltant, hehe...

    ResponElimina