dimecres, 30 de gener del 2013

El temps vola, sí...

... i entre una cosa i l'altra no he tingut massa temps per actualitzar el bloc... fatal, ho sé. Apart que algunes de les coses que he fet són regals o encàrrecs que encara no puc publicar, de manera que d'aquí uns dies tindré coses per publicar durant una temporada, hehe...

Com ha anat tot? Nadal, Cap d'Any? Doncs prepareu-vos que aquest any Carnaval ja està aquí mateix, està tan 'aquí mateix' que aquest any no he tingut temps de preparar cap disfressa a mà, però tot no es pot tenir, ja se sap.

Us deixo fotos d'un dels encàrrecs que vaig fer poc abans cap d'any, per un amic invisible. En aquest cas em van demanar un joier de viatge i una mini lunchbag. Mireu la roba del joier, m'encanta!!! És a dir, primer és tot com a molt rosa, però és tan bonica la roba de fora!!! Hi ha imatges del making off, que sempre és curiós...



 






Pel joier he seguit el tutorial que us indicava aquí, entretingut però no gens difícil.

Apa, aniré actualitzant amb tot el que he anat fent...

No treballeu molt. Un petó!

1 comentari:

  1. Oooooohhhh! Quina meravella, Montse!
    M'agraden les teles, m'agraden els colors...
    ooohh, tot preciós! I mooooolt útil!
    Ja tinc ganes de veure les altres coses que has estat fent darrerament... no tardis massa en compartir-les que ens morim de ganes de veure-ho!

    ResponElimina