diumenge, 9 de desembre del 2012

Felicitats Vane!

El dijous va ser l'aniversari de la Vane, una amiga de fa... bueno, uns quants anys! Feia molts anys que no ens trobàvem en unes dates tan assenyalades com un aniversari i he de dir que ha estat un moment especial, encara que hagi sigut una mica curt.

El fet és que el dimecres se'm va acudir fer-li un detallet, però no vaig tenir massa temps i el mateix dijous, després de dinar, m'hi vaig posar. Li he regalat un necesser de viatge, d'aquests que s'enrotllen, amb tres butxaques amb cremallera, un rulo pels anells i cinta per tancar-lo. És entretingut de fer però força resulton... em sembla que m'en faré un ;)

He seguit aquest tutorial de Picafló, que m'ha ajudat moltissíssim!!!

Però us en deixo un altre que també provaré de fer un dia d'aquests que estigui inspirada, l'he trobat a Las manitas de Rocío.




Moltes felicitats Vane! :***



1 comentari:

  1. Moltes felicitats a la teva amiga Vane i a tu per aquest necesser tan pràctic i rexulo! Una xulada, oh, de veritat! I sempre ens passa a totes que fem coses pels altres però no tenim mai temps per fer res per nosaltres...
    Moltes felicitats, esteu les dos molt guapes!

    ResponElimina