dilluns, 12 de novembre del 2012

Estem al novembre...

... i, francament, encara queda molt per Nadal!!!

Però els centres comercials ja comencen a bombardejar-nos amb la decoració, joguines i tot un munt d'històries (la majoria súper innecessàries) que representa que seran imprescindibles per celebrar un Nadal com déu mana, hehe...

I aquí deixo de despotricar, perquè justament us vull parlar d'un parell d'idees súper-xules que m'ha enviat una companya de feina amb qui vaig coincidir l'any passat en un cole, la Mine. Es tracta d'una mateixa idea però desenvolupada de dues maneres diferents: un arbre de Nadal de feltre i diferents 'adornos' per decorar-lo... quina és la gràcia? Que és pels més petits de la casa!!!





També us dic una cosa perquè ja m'ho veig venir... encara que us escarrasseu a fer-li el millor i més complet arbre de feltre, no us penseu que deixaran de jugar amb les figuretes del pessebre, d'escampar el verdet pel menjador o de canviar les boles de l'arbre de Nadal de lloc,... no us feu il.lusions que és un arbre de feltre, miracles a Lourdes ;)

Apa, ja us podeu posar a treballar!

Un petó!

2 comentaris:

  1. Oooooooohhhhh!!! M'encanta aquesta idea del'arbre de feltre! Però a casa nostra me l'apunto per l'any vinent, la meva neneta l'aprofitarà millor! Moltes felicitats, em sembla una idea genial per Nadal!

    ResponElimina
  2. Sempre comparteixes unes idees molt originals, divertides, boniques i que semblen fàcils de fer !!

    ResponElimina