dimecres, 29 d’agost del 2012

Bosseta pels berenars!

Avui m'he animat a fer una cosa que feia molt de temps que volia fer, però com que sempre em penso que tot és més complicat del que sembla... acabo trigant mesos a atrevir-m'hi! Un gran error, ja ho sé... Bé, de fet i per no faltar a la veritat, he de dir que m'hi va animar la Susanna de Vadenens ahir mentre parlàvem...


He fet una bossa pel berenar per l'Ïu, bé, en realitat era una prova i l'he fet amb uns retalls bastant petits, fet que ha provocat que acabés sortint una bossa més petita del que és habitual. Però ja m'està bé, no volia malgastar tela per si no sortia bé... M'he ajudat d'una guia que apareix en un llibre d'Aranzi Aronzo que em va regalar la Tietalau (així tot junt i dit molt fort és com ho diu l'Ïu)


També ha sigut la primera vegada que he fet un apliqué amb fliselina termoadhesiva i amb aquest punt zig-zag tan curt... i sí, també em pensava que era més difícil o que alguna força superior m'impediria fer-ho correctament, ja sabeu com n'és de recargolada la ment humana... i si no ho sabíeu, ara ja ho sabeu!


I per acabar de personalitzar la bosseta, hi he brodat el seu nom!


Apa, us deixo una foto del model posant i m'en vaig a fer més apliqués, que m'hi he enganxat, hehehe!



Bona nit!

PD. Gràcies Susanna, gràcies Tietalau!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada