dimecres, 16 de maig del 2012

Bossa pel cotxet... per fi!

Ja he acabat la bossa pel cotxet que vaig començar la setmana passada! És la primera cosa una mica més complexa que faig i Déu n'hi do... és entretingut però ha valgut la pena. La història és que fa setmanes que volia renovar la bossa del cotxet  d'estiu (de fet, si fos per mi el renovaria tot el cotxet abans que em trobi un dia sense rodes) però no sé si us he explicat que estic fent un teç i ara mateix no estic per comprar bosses pel cotxet, no sé si m'explico, hehe...

La vaig començar la setmana passada però és que no tinc massa temps lliure i el faig a estones... Aquests dies he pogut observar que no treballo massa bé sota pressió, tenia tantes ganes d'acabar-lo que he hagut de descosir un parell de coses... primer cosia i després pensava: fantàstic...

Així és com ha quedat el bolso, l'he fet amb una tela que vam comprar fa un parell de setmanes a Barcelona. Una de les coses que he fet una mica al meu gust són dues anses als laterals per penjar la bossa del cotxet, cap de les dues bosses que tenia es podien penjar així i en realitat és molt més pràctic. No he utilitzat cap patró... i així m'ha anat: cosint i descosint, hehe, m'he inspirat en les dues bosses que tenim a casa, però crec que la propera vegada buscaré un parell de patrons, m'he hagut de trencar tant el cap!


La part del davant té dues butxaques, no hi he posat cremallera perquè a les butxaques de davant no ho trobo tan pràctic. A l'esquerra la butxaca per l'aigua, a la dreta les cosetes de l'Ïu: xumet, l'arnica, les ulleres de sol,...


La part de dins l'he fet amb la mateixa tela, potser mareja una mica però la propera vegada ja m'hi fixaré més... a la part del darrera hi ha dues butxaques més (també sense cremallera), la de l'esquerra per bolquers i tovalloletes i la de la dreta per la crema de sol i la crema de (perdó) cul, hehe... A la part del davant (si us hi fixeu) hi ha una butxaqueta amb cremallera feta amb una altra tela... bàsicament perquè he fet curt!!!


Aquí el forro de dins abans de cosir-lo a l'estructura:




I el frontal, també abans de cosir-lo:


La cinta per portar la bossa a l'espatlla també l'he hagut de fer amb la tela de quadrets de color verd oliva, perquè no em quedava més tela estampada.

He posat fiselina (o fliselina o friselina ¿?) al frontal, a la part del darrera i a les butxaques... ah! i a la tapa (tapa?). Tots els complements que he utilitzat: biaix, cremalleres, etc. són marró fosc, xocolata em sembla, excepte el botó blanc i els plàstics negres de la cinta.

Encara queden un parell de detalls per polir però a la merceria on hi compro habitualment se'ls ha acabat el biaix doble de color marró xocolata... més ben dit: me l'he acabat jo, o sigui que encara no la puc donar per enllestida! Aquesta bossa es el cuento de nunca acabar!!!

5 comentaris:

  1. Molt xula, un gran projecte, pots estar orgullosa!!!

    ResponElimina
  2. Què maca t'ha quedat!!! Ara a lluir-la.
    Fins aviat

    ResponElimina
  3. Uffff!!! Quina feinada...! Pero el resultat val la pena PP t'ha quedat geniaaaallll!!!

    Silvia

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies a totes, sí, una mica de feina sí... i sent tan novata doncs el triple, hehe...

    ResponElimina