dilluns, 23 d’abril del 2012

Avui que és Sant Jordi

... he cosit la veta de la senyera, que no és una cosa espectacular, però em feia gràcia dir-ho.


Ha sigut un Sant Jordi diferent perquè el Gerard anava de tarda, però pel matí hem demanat permís a l'escola bressol per portar-hi l'Ïu una mica més tard i hem fet una mica de Sant Jordi exprés: hem anat a veure les paradetes, li hem comprat un conte i hem esmorzat junts!

He vist que això del ganxet està més de moda que mai... a la residència on treballa la meva mare: http://www.fpbadia.org/ca/inici els avis en els tallers de manualitats, han preparat una rosa de feltre i ganxet per tots els treballadors de la residència i ells, clar, n'han quedat encantats!

Per cert, que m'estic enganxant (mai millor dit) als cabdells: de cotó, de llana, del que sigui!!! Només em faltava això! Trobo contínuament fils que m'agraden per fer colls, gorros, bufandes... tot coses senzilletes al meu abast (crec) però que poden quedar xules... ja us ho faré saber si m'hi poso en sèrio amb alguna cosa, que ara per ara vaig bastant de bòlit.


Apa, que passeu una bona diada de Sant Jordi!

2 comentaris:

  1. Doncs posa't-hi en sèrio eh? Que ja tinc ganes de veure les teves creacions de ganxet, amb aquestes llanes només poden sortir coses boniques!

    ResponElimina
  2. Aix... haurem d'allargar una mica el curset Margarida, hahaha

    ResponElimina